Monday, March 17, 2014
♥17.03♥ SingK night with KLCC 。◕‿◕。
♥17.03♥ SingK night with KLCC 。◕‿◕。
第一次到 Replay Karaoke, Scott garden 唱
服务很好 便宜 6点唱到11点都没人赶你走哦 水free refill
可是音响不太好哦 ( ´・ω・`)
No comments:
Post a Comment
‹
›
Home
View web version
No comments:
Post a Comment